Thursday, June 9, 2011

(:

Assalamualaikum kepada pembaca setia blog aku . i'm back . hee . sumpah rindu giler kat blog aku niew . dah lama kot aku tak update blog ! now blog dah boleyh buka . suka gila kot . hehe . firtsly aku nak citer pasal membe aku sorang niew . kesian giler lahh kat dye . menangis tak henti2 . kenape wanie jadi macam niew sayang ? tak pernah tengok wanie sediyh macam niew auw . selalu wanie happy jew kan tapi sejak wanie ada problem niew wanie asyik menangis jew . risau ieza tengok wanie . since wanie ada problem susah giler kot ieza nak jumpa wanie kan ? kalau tak tiap2 minggu dapat hang dengan wanie . seriously ieza cakap ieza memang rindu giler kat wanie lahh . tapi tape ieza paham wanie tengah kusut dengan problem wanie tuhh . apa2 pun ieza doakan wanie dengan si azrol afiq uhh bahagia . hope korang happy selalu n kekal selamanya okay :)
 
                                            I LOVE U WANIE (:

No comments:

Post a Comment