Thursday, July 7, 2011

Tak Hamak dengan BF kau tuhhh !

Assalamualaikum semua . hee . okay hari niew aku nak citer sikit pasal sowank minah niew . tak perlu tahu lahh sapa kan . *sapa makan cili terasa pedasnya . haha .ada kea patut dye cakap aku terhegeh hegeh kat bf kesayangan dia tuhh . eeeuuuuuu ! please lahh . aku sikit pun tak hamak dengan bf kau yang ala ala kampung tuhh . aku sendiri dah ada bf lahh . tak ingin nak minat kat bf kau tuhh . aku punya bf +++ hensen lahh dari bf kau tuhh . haha . tak perlu nak kutuk kutuk aku berbagai lahh sayang oiii . sikit pun aku tak heran . dulu kau jugak yang buang dye . bila aku rapat dengan dia tau pulak kau nak jelesss berbagai . kelakar lahh weyh aku tengok kau niew . kekadang aku pun heran , asal lahh membe aku sorang niew bole couple balik dengan kau . dulu kemain lagi benci benci . now sayang sayang . haha . apa apa pon aku terharu sangat sangat kau tulis pasal aku kat blog kau yang sangat sangat lawa tuhh . hmm teruskan lahh dengan kutukan2 kau tuhh . selagi aku boleyh sabar , aku sabar lahh . dah tak larat nak gaduh gaduh dengan kau lagi . waste my time jela . baik aku study untuk spm lagi bagusss daripada sesemakk pikir pasal kau ! haha .

 *teruskan dengan dendam kau kat aku n membe aku . kutuk lahh sampai kau puas yew ! kita orang tak kesah pon sebab kitaorang jenis gila2 lahh weyh . haha . senyum buat peace sudah :)
















No comments:

Post a Comment